Merhaba kızım 8 aylık suan bir ay sonra falan işe başlayacağım ama biberon emzik alışkın değil ek gıdayı da zar zor yiyor önerileriniz nedir? Süt sağımı yapacağım iş yerinde nasıl verebilir o sütü bakan kişi ailem şey diyor bütün gün ek gıda yesin sen gelince emzir öyle olur mu sizce ve kızım çok düşkün memeye,memede uyur hep nasıl yapmalıyım lütfen benimle paylaşır mısınız