Benim bebeğim de çok gazlı bir bebekti ve göbek fıtığı olmuştu zorlamaktan🙂doktorumuz 1 yaşına kadar %90 düzelir demişti ve gaz için masaj ve ılık duş önermişti. 4,5 aylıkken gaz sancıları geçince kendiliğinden fıtığı da düzeldi. Göbek deliği indi🙂 doktor dışındaki uygulamalara güvenmeyin( internettekilere) …