Kullandım gayet memnunum
İçeriğinde sadece demir, keçiboynuzu pekmezi ve su var.
Ocean bestirol falan da baktım çoğunda nişasta ve tatlandırıcı aroma verici falan var.
Tat ve koku olarak muazzam bir şey bekleme baya demir hapı nasılsa bu da o tatta ama ben verdikten sonra 1 2 yudum su veriyorum kizim gayet içiyor.
Büyüdükçe istememe durumu olur mu bilmiyorum şu an memnunum.