Masallmoms
Çok iyi bir çene cerrahına gitmek lazım. Benim sağ alt öyleydi 3 cerrah çekemem dedi, hatta biri ağzında uyuşukluk kalabilir yediği yemeğin yağı çenesine akarken hissetmeyeni biliyorum her yerde çektirme sakın dedi. Üniversite hastanesine yönlendirdiler. En son özel bi çene cerrahına gittim o yarım saatte aldı sağolsun. Uyuşukluk hissizlik hiçbir şey olmadı. Tam gömülüydü benim birde. Yarı gömülü tam gömülü cerrahi çekim, ameliyat hepsinin ücreti farklıydı. Ameliyat dedi bana ama cerrahi çekimle ameliyat arasında fiyattan başka ne fark vardı hala bilemiyorum😊 Geçmiş olsun çabucak kurtulursunuz inşallah.🤲🏻