Kızlar iki buçuk aylık kızım bayram sonrasında grip oldu burun akıntısı hafif öksürük vardı şimdi onlar geçti fakat geniz akıntısı var sanırım günde üc dört kez serum fizyolojik damlatıp aspiratör ile çekiyorum ama huysuzlaniyo yaptırmak istemiyor bugün sabah temizlerken çok az bı kan geldi aspiratöre sanırım biraz tahriş olmuş burun içi o yüzden korkuyorum açıkçası tekrar burnunu aspiratör ile çekmeye yine kanar diye ve rahatsız oluyo balgamdan kusmugunda balgam vardi birde ne yapabilirim acaba rahatlaması için burun spreyi ve Zatiden damla kullanıyoruz