efnanesma evet bende öyle düşünüyordum kızım çok çok gazlı bir bebekti 4.ayina kadar gaz sıkıntısı yaşadık sürekli zıplata horlama uyutuyordum ve büyüyünce rahatliycam diyordum ama daha dün konuştuk bu konuyu ve ikimizde dedik ki eşimle ilk aylar hicbirseymiş gerçekten şuan çok çok fena kimse demez kız çocuğu diye erkeklere taş çıkarır yani günde 2 saat uyuyor o ara dinleniyorum ama Uyandıktan 10 dk sonra benim pestilim çıkmış oluyor ne yapıyor diye sorarsan 17 aylik kızım fırın kapağını açıp fırına çıkıyor bulaşık makinesini açıp tabakları çıkartıp sürekli tuşlarına basıp duruyor çamaşır makinesine oyuncaklarını dolduruyor üniteye tırmanıyor tv kablosunu çekip takıyor. Odanın bir ucundaki koltukları diğer ucuna getirip ortadaki halıyı topluyor giyinme dolaplarını boşaltıyor perdeleri çekip koparıyor koltuğa tırmanıp cami açmaya çalışıyor. Kumanda pillerin çıkartıp su damacasinin içine atıyor oyuncak dışında herseyle oynuyor elinden alındığı takdirde sinir yükleniyor kendini yere atıyor ahahhshs parka gittikmi eve getiremiyoruz kiyameti kopariyor bebek arabasinda durmuyor 😂 yazarken yoruldum 2 yaş sendromuna yaklaşıyoruz heralde ahajshjss
Ona rağmen her halime çok çok şükür. Canım kızım iyi ki dogurmusum o kadar yoruluyorum ama kızımsız iki dk markete gidemiyor özlüyorum ben artık bu duruma alıştım ve düzenimi kurdum o yüzden zor gelmiyor ama ilk aylar bence çiçek