Asel4433 Güzel anneler basliktada belirttiğim gibi kızım kundaksiz asla uyumuyor. Havalar da sıcak artık önerebileceginiz bisey var mi ne yapabilirim benim gibi olan anneler var mi varsa ne yapıyorsunuz yardımcı olursanız sevinirim ⚘️😇
hazal3421 Asel4433 benim kızımda 2 aylık kundaksız uyumuyor çözümü baş örtüsü yazma da buldum onunla yapıyorum sıcak olmuyor en azından hatta uyanınca bile ağlamıyor artık yazmayla oynuyor kokum olduğu için sanırım önceden uyanınca ağlardı
acemianne97524_ Asel4433 merhaba ben beş buçuk aylıkken uyuturken elleriyle oynayarak bıraktırdım ayağımda salliyordum öyle alıştı
DevosMom Asel4433 bıraktıramamanız normal geç kalmışsınız biraz doktorlar en geç 5 aylık olduğunda bırakmanız gerektiğini söylüyorlar. Kundağı da ek gıda gibi bırakacaksınız. İlk bir kolunu 3 gün açacaksını sonra da diğer kolunu açacaksınız. Sonra alışır zaten
hazal3421 Asel4433 ya bişey sorcam benim kızım kundaktan açtıktan sonra 2 saat kadar ellerini hareket ettirmiyor kundaktaymış gibi yapıyor kollarını kaldırıyorum kendiliğinden düşüyor ⅘ saat sonra hafif hafif kaldırmaya çalışıyor ama kaldıramadan düşüyor sizdede böyle durumlar yaşandı mı
Asel4433 acemianne97524_ merhaba canım inan onu da denedim ama çok inat asla uyumuyor oyun oynamaya çeviriyor ve hemen kalkmaya çalışıyor