Merhabalar, kızım 13,5 aylık oldu. Yaklaşık 1 haftadır falan her şeye anne demeye başladı. Yani babasına da dışarda gördüğü birine de, bir şeyi gösterirken de yalnızca anne diyor. Anlamsız mırıldanarak devam ediyor söylediğine. Ben bir şey söylediğimde anlıyor bunun farkındayım ama başka kelime kullanmıyor. Meme mama diyor ama ben söylediğimde bir de bazı hayvanları seslendiriyor yalnızca. Bu durum normal mi sizce ? Baya kafama takıldı. Sürekli de konuşuyorum, kitap okuyorum bu ara takıldı anne anne.