Kızlar selam. 33 yaşındayım. Ömrü hayatımda, İlk reglimin geciktiği zaman, kızıma hamile olduğumu öğrendiğimde gerçekleşmişti. O da kızım 3 aylıkken öğrenmiştim. Şimdi tam 7 gün gecikti. Telefonum bile uyarı veriyor regli olmadınız mı diye? Bedenimde uykudan başka ters giden birşey yok. Yoksa yoksaaaa hamile miyimmmm🤣🤣