Geçen de buraya yazmıştım test yapmıştım negatif çıkmıştı çok da önemsemedim açıkcası. Taa ki biraz önce midem bulanana kadar. Oğluma hamileliğim öğrendiğim belirtilerin aynısı var şu an. Ben yarın kan verip sonucu öğrenmeye korkuyorum ya hamileysem bebeğim daha çok küçük 🥹🥹 Bütün önlemleri aldım. Bu kadar dikkat etmeme rağmen olduysa çok şaşırırım yanii