kuzumuyum 6 aydır beraber uyuyoruz 4 ay boyunca sadece kucağımda uyudu yatağa koyduğum an uyandı tamam dedim bunu istiyor elbet bırakır 4 ay sonra bıraktı ama yanımda yattı park yatağı kaldırmıştık artık boşa yer kaplıyor diye ama yeniden çıkarcam şu ayrılık kaygısı bieaz daha azalsın yatağına alıştırmak istiyorum böyle çok zor hiçbir şey yapamaz oldum. Dayanamayıp anneme gittim o bile fayda etmedi kadın şok oldu resmen böyle değildi noldu böyle diye ahahjana