Herkese Merhaba,
Kızım 5 ay 2 günlük oldu ilk zamanlar aşırı derece de uykusuz kalınca bir defa yanıma alıp emzirme hatasını yapmışım şu an farkediyorum şimdi yatağına koyuyorum ilk uykusunu uyuyor fakat sonra kalktığında bi kere 1 saat uğraştım yok asla uyumuyor meme de yanımda uyumak istiyor nasıl yapıcam ne yapıcam bilemiyorum uykusuzluğa bende dayanamıyorum tek başımayım gece dayanamayıp alıyorum ama çok zorluyor beni yan yatıyorum meme açık uyuduğumdan asla bir şey anlamıyorum. Birde iki gündür her şeye aşırı ağlama gibi bi durum var neden onu da çözemedim önerilerinize yardımlarınıza ihtiyacım var.