Kızlar 10 aylık bebeğim var 6. Ayda adet oldum Aralık Ocak Şubat aylarında adet oldum Mart ve Nisan ayında olmadım aktif emiyor bebeğim son adetim 20 Şubat geçen hafta erken gebelik testi yaptım negatif sonra normal gebelik testi aldım o da negatif sizce emzirirken düzensizlik normal Mİ korunuyoruz bu arada kondom ile