NerimanNurlu hipp organik bebek sütü 1 numara aldık biz,mutlu mutlu içti oğlum ama çok ağır bir kokusu ve tadi var diğer markalar da öyle mi bilmiyorum.😐ama aptamil markasının çok gaz yaptığını okudum her yerde onu hiç düşünmedim o yüzden.benim de sütüm yetersiz olduğu ve oğlum sürekli göğsümde olduğu için hiç süt kalmıyorda akşama bu yüzden en azından akşam doyması için başladım bakalım.🤗