Emziriyorum. Ama ısrarla aynı yerde bir iki tane cıkıyordu. Antibiyotik kullandım bir süre. Geçmedi ama ağrısı geçti derken cok acı vermeye başladı, doktora gittim. Aynı yerde en büyük 3cm çapında 4 5 adet kist izlendi ddi. Enjektörle daha önceden bosaltılmıstı. Ama vucudum tekrar ediyor gereksiz bi işlem olur dedi. El değimiyor cok acıyor. Çözüm bulan var mı? Çok canım yanıyor.