Kızlar bebeğim 2 aylık sadece anne sütü ile besleniyor bugün gazı acayip kötü kokuyor büyük insan gazı gibi. Bende korktum internette araştırdım bağırsak sorunu falan yazılmış…
Bugün kahvaltıda acuka yedim baharatlı sarımsaklı bunun eskisi olabiliri mi sütüme geçmiş olabilir mi ?