Doğumdan sonra malesef kilo aldım diye 3 gündür diyet yapıyordum. Kızım 3 aylık olmak üzere. Aslında ona gerekenleride yedim ama bugün sütümü sağınca az çıktı. Bende çok tedirgin oldum bu yüzden. Acaba diyetle sütüm mü azaldı diye. Sütümü çok sık sağmıyorum ama normalde hep sabah saatlerinde sağardım bu kez ögleden sonra saat 16.00 gibi sağdım. Acaba saatle mi ilgili bu yoksa diyetle mi bilemedim. Birde yarın sabah sağıp bakacağım ama emzirme döneminde diyet yapanlar varsa sizde nasıl bir etkisi oldu diyetin? Ve nasıl yaptınız?