Saçma gelebilir fakat oğlum 19 aylık ilaçları çok net farkediyor renginden de anlıyor Şuan iboremin zero kullanması gerekiyor ve ben sütüne koyup veriyorum biberonla sütün içine ilacı içmiş oluyor yani bir sakıncası var mıdır? İlacın etkisini azaltır mı bilgisi olan yazarsa çok sevinirim başka türlü hiç içmiyor