melisa09 arabanız olunca rahat bir dersiniz çocuktan sonra anladım bende izmirde çocukla gerçekten sosyalleşmeye yer yok. Bekarken kafe vs oluyordu ama çocukla her yer uygun olmuyor alt açmak istiyor emzirmek yada uyutmak hep sorun. Ben mevlanada sitede oturuyordum ama komşuluk zaten hak getire çok komşulukta sevmiyorum çıkıp gezilecek yer de değill aydına aile yanına gidince güzel oluyor komşu arkadaş vs anca