Kızlar lazere gidip memnun kalan varmı ben bu zamana kadar hep ağdaya gittim baya azaldı tüyler ama bazi yerler görüştüğüm da jiletleyip geliceksiniz diyor bazı yerler tırnak ucu kadar çıkınca geliceksiniz lazer yapicaz diyorlar hangisi doğru sonuç verir bilmiyorum yardımci olabilecek