aslanmommy
Ayyyyyy kız ilk 2 haftada benim kanamam komple bitmişti 40 çıktı lekelenmem başladı aradan 1.5 hafta geçti bir kanama bir kanama adet oldum tabi ben şokkkk şokkk normalde hiç öyle olmaz dedim ben kan kaybundan ölcem galiba 😂 2. Adetim daha azdı 3. Adetimden sonra normal düzenine geldi. Bende cerazetta kullanıyorum çok memnunum hiç yan etki yapmadı