beyzasargn Kızlar bebeğim 5 buçuk aylık ayakta sallayarak uyutuyorum eğer ayağımda tutarsam 1 buçuk saate yakın uyuyor indirirsem 35 dk .Bu düzen büyüdükçe düzelir mi acaba 🥹
Noname987 beyzasargn Aynen biz de öyleyiz şuan ayağımda mesela. ayağımdan indirirsem 15 dakika uyuyo indirmezsem 1 saati zorluyoruz ben de uykusunu alsın diye indirmiyorum ama öyle de ev işleri kalıyor hep🥲 Sizin daha küçükmüş size tavsiyem alıştırmayın ben çok pişmanım çünkü aynı desteği gece de bekliyor zırt pırt uyanıp sallanmak istiyor gündüz neyse de gece çok yorucu oluyo uyuyamamak
yirmiikikasim23 beyzasargn bende kucagimda gezdirerek uyutmaya calisiyorum ama cevrem ayaga alistir daha rahat diyor siz ne diyorsunuz 😀
findikannesii Ben de sallama mağduruyum şurda bi yerde bekleyeyim, gece değil ama gündüz ayağımdan indiremiyorum yeter ki uyusun uykusunu alsın diye😂
Alyakuss_ yirmiikikasim23 kızım 11 aylık şimdiye kadar hep kucakta sallayarak dolanarak uyuttuk ve direk beşiğine yatırırdım uyurdu artık büyüdüğü için ayakta sallamayı deniyorum istemiyor baya zorlanıyorum diretiyor
yirmiikikasim23 Alyakuss_ aslinda her turlu destek zorluyo bizi ama desteksiz uyutmakta cok zor yapabilene helal olsun ne diyim