Oğlum 22 aylık akşam 9.30 da uyuyor sabah da 7 çok Nadir 8 de kalkar eşimde bu çocuğu erkenden yatiriyorsun sabah erken kalkıyor uyutmuyor akşam 10 buçuk ta yatir ki geç kalksın diyor bnde saçmalama dedim kendi uykum için çocuğu niye o saatte yatırım çocuk dediğin erken yatar diyorum ama yok anlamıyor yanlismiyim kızlar