Bebeğim 5 aylık. Doğduğu günden beri minimum günde 3 kez kaka yapıyordu ta ki geçen haftaya kadar. Şimdi 3-4 günde bir yapıyor yapamayınca aşırı huzursuz oluyor. Dün paranox fitil aldık normalde max 1 saatte yapması lazım bu saat oldu hala yapmadı ne yapmam lazım yada fitile rağmen yapamaması anormal bir durummu. Sizinde başınıza böyle bir durum geldimi?