Kızlar şuanda çalışıyorum kizim 13 aylık babannesi bakiyo ama sabahları işe gönderirken çok ağlıyor ,biz gittikten sonra keyfi iyi oyunlar oynuyor eve geldigimizdede aglama falan yok sakin karşılıyor ama bu sabah aglamalarina dayanamıyorum boynuma sarilip birakmak istemiyor , işimde cok iyi bırakmak istemiyorum.sizce kızım bu sabah ayrilmalarindam kötü etkilenirmi psikolojik olarak?