eminenurkalkan sabahtan beri hiç bişey yiyemiyorum bide insulin direnci var bende çok açılmıştır tost yiyeyim dedim yerken baygınlık geçirdim iki kolum elim uyuştu birden çok kötü oldum sonra çikolata yiyince geçti biraz hala bişey yiyemiyorum başım ağrıyor doluluk hissi var başım da