Deri altı implantı var ben taktırdım yaklaşık 7 ay oldu. Progestron salgılayarak %99 koruma sağlıyor. Rahim ağzı kanserini %35 engelliyor diye biliyorum yurt dışında çok yaygın bizde de yeni yeni yayılıyor. Yan etkileri de ilk 1 hafta baş ağrım oldu benim. Regl düzensizliği ara kanama olabiliyor. Emzirdiğim için özellikle çok regl düzensizliği yaşıyorum ama şişkinlik vs yapmadığı için ben memnunum. Kansızlığınız varsa kanama miktarını düşürdüğü için de tercih edebilirsiniz. Bu tarz korunma yöntemlerini kadın doğumunuz ile seçerseniz size sizin için en doğru yöntemi önerebilir. Benimki bu sana uyar zaten zayıfsın fazla kanaman da olmaz dedi gerçekten dediği gibi ilerledi