Preferik yayma yaptırdım kızımın kulağında biraz şişlik vardı arka tarafta ultrason falan temiz çıkmıştı ama yine de bu testi yapalım dedik böyle bir tanı var bu ne demek oluyor doktorlarımızı arıyoruz henüz ulaşamadık stresten öleceğim bilgi veren var mı