sibelkilic Kubrabenli33 kılosuna goremdoktor bıze onermıştı o zamanki 5-6 damla suan 9 damla seklınde kullanıyorm
mamameh Flzhlsclk alerji damlası. Uyku yapmıyor neredeyse 3-4 kere reçete etti doktorumuz ama bi sorun yaşamadım. Sabah kahvaltıdan sonra veriyordum
ygzgztk Dokuzkasimbebesi evet ama sanirsam daha once cocuk dalma nobeti gecirmisti buny kullaninca nobeti sanirsam tetikledi ilaci kestim uyku apnesine benziyor ama siz yine de cocuk doktoruna danismadan kullanmayin