Laden RedFlower_ en çok bimin baldosunu beğeniyorum. Şokunkide güzel ama 1-2 saat dinlenmeden yenmiyor lapa gibi oluyor. Dinlendikçe güzelleşiyor. A101 inkini hiç beğenmiyorum. Bu arada ben baldolar için konuşuyorum diğerleri hakkında bir şey diyemem☺️
Bayancorek RedFlower_ önceden bim den alıyordum ama yaklaşık 1 senedir şoktan alıyorum yeşil paket. 🫶🏻
QueenMom__ RedFlower_ şok ithal pilavlık pirinç kullanıyorum turuncu olanı. Hiç ıslamam kavurup 1 e 2 su ile pişiririm tane tane olur 😊
Woman35 RedFlower_ bimde var canim cagri markette de var bi dene mukemmel oluyor 2 su bardagi pirince 4 su bardagi sicak su koy 3 su bardagi pirince 6 seklinde yap altini da iyice kis tam tutuyor
BenDiyeBiri_ RedFlower_ annem BİM’in Osmancık pirincini kullaniyor hem tat olarak hemde tane tane çok güzel