Cnrars Egemeneslihan Leslie bu 15 dk olan var günlük onu yapıyorum sadece ben . Artırmak mi gerekiyor nasıl ilerliyoruz onda acaba .
Egemeneslihan Cnrars yarım saatlikleri var mavi ve pembe tişörtlü onların ikisinide yapiyordum ben en az yarim saat hatta ikisini 1 saat olarak yapiyorum
atlasmom07 Cnrars benim listemde sabah 2 dilim akşam 2 bazen 1 dilim ekmek yazıyor tabiki bu beyaz ekmek değil tam buğday ekmeği ama benim ekmekle aram normaldede hiç yok yazılan kadar bile tüketemiyorum
Cnrars atlasmom07 ben ise pilavi dahi ekmekle yerim 🥲😄 aslinda kilom da yok .sadece doğum sonrası karnımın alt bölgesi kaldı gitmedi. O gitsin diye uğraşıyorum .
Nehirrella Esoz1110 ben de dün diyetisyenden sıra almak için gittim dahiliye yönlenrdmesi lazım dediler indim dahiliyeye sıra yoktu. Bugün giderim diye düşündüm ama ya bana da kilon normal deyip vermez mi aklıma gelmedi de değil 🥺
Nehirrella Esoz1110 bende 55 ile hamile kaldım şuan 60.5 yapıştı kaldı gitmiyor bazen 57 ye iniyor ama tekrar geri geliyor
selimalpinannesi Bende kendi imkanlarımla sadece yediklerime dikkat ederek 1 ayda 7.5 kilo verdim günde 3-3.5 lt su içiyorum bebeğim 4 aylık egzersiz spor vs yapamıyorum şimdilik 🥲
1balkizannesi Esoz1110 Benim kendi tercihim dahiliyedir dr dur uğraşmak istemedim. en iyisini yapmışım
sevgii_123 1balkizannesi kilomuz aynı inşallah zayiflar siniz bende iki yıldır uğraşıyorum 65 e düşsem dünyalar benim olur da bir türlü gitmiyor yapıştı resmen