Arkadaşlar merhaba, kızım 2.5 aylık. İlk doğduğunda sarılık geçirdi dört gün yoğun fototerapi aldı. Doğum kilosu 3360 gram. 1.ay kontrolünde 3500 gram çıktı. 2.ay kontrolünde ise (geçen hafta çarşamba günü yapıldı) 4280 gram çıktı. Sağlık ocağı hemşiresi doktora gidin dedi . Bugün gittiğimde 4520 gram çıktı. 1 haftada 240 gram almış. Ama doktor bey genel alımı az günde 3 kere mama ver dedi. 10 gün sonra 300 gram almışsa bırakırsın dedi. Ben mama karşıtı değilim ama şu durumda mantıksız geldi. Benzer durumları yaşayanlar var mı neler yaptınız?