Selam kızlar, oğlum 23 aylık artık emziği bıraksın istiyorum. Sadece uyumak için emziği kullanıyordu zaten ama emzik siz uykuya dalmayı bilmiyor. Uyku konusunda aşırı rahattım emziği verirdim kendisi beşiğine girer yatardı fakat artık bırakması lazım 2 gece uykusu ve 2 gündüz uykusu oldu bırakalı. Ama hala “ Nerdesiiinnnn” Diye ağlıyor anne ver diye ağlıyor. Bu ayda emzik bıraktıktan anneler ne zaman unutmuş olurlar emziği? Daha fazla üzülsün istemiyorum 😭😭 Uykular da zehir oldu bize zombi gibiyim 🤦♀️