13 günlükken ucak yolculuğu yaptım ve dün 2 aylıkken tekrar ucak yolcuğu yaptım bebeğimin uyku saatüne göre ucak bileti aldım tek sorun brbek arabanızın kolay kapanandansa çok rahat edersiniz benimki ağır olduğu için tek başıma çok zorlandım yurt dışına çıkışta bebeğinizin kimliğinde fotograf ve vekalet alınmasın gerekli şehirler arasında nasıl bilmiyorum. Bebeğiniz emzik kullanıyorsa ucakta vermelisiniz kulakşarı basınçtan rhatsız olmasın. Emziriyorsanız tek başınıza çok zor olur ben ilk ucuşumda eşim olduğı için yanımda rahat ettim son 2 uçuşumda eşim yoktu yanımda sütümü sağıp biberona koydum ayriyetten mama yaptım biberona kalkışta inişte onu verdim tavsiyem sadece bebeğin eşyalarını alın yanınıza ben çok zorlandım bavul taşırken tek başıma olduğım için