Benim bebeğim bugün 1 aylık oldu. 2 günlükken sarılık olduğunu öğrendik ve mama takviyesi yapın dedi doktor. Sütüm az geliyormuş sanırım bebeğe yetmedi. Bir de o ara yeni doğum yapmıştım ve göğüs uçlarım dayanılmaz bir şekilde acıyordu ve yara olmuştu kanıyordu bazen. O yüzden de çok düzgün emziremedim sanırım. Kısacası 1 aydır mama veriyoruz. Hem emziriyorum hem mama veriyorum. Sütüm arttı ama yeterince değil. Elektrikli pompayla sağım yapıyorum ikisinden toplam 30 cc bile çıkmıyor… ama sıkınca bazen fışkırarak bazen damlayarak geliyor.
Bugün aşı için sağlık ocağına gittiğimizde oradaki hemşire mamayı kes sadece gece ver yoksa memeyi ilerde reddeder dedi. Ama cesaret edemiyorum. Bebek aç kalır diye. Ne yapmalıyım sizce?