Birbebekkkbircicek Bebeğimd ekansızlık çıktı 2.5 yaşında ferro sanol verildi dişlerinde siyahlama oldu bunun önüne nasıl geçebilirim , doktorun instagram adresi var ordan sorsam ayıp olur mu, başka bir ilaç için bu kalıcı mı oluyor
Usnac1995 Birbebekkkbircicek Aynısını yaşıyorum şuan. 1.5 yaşında, bu şuruptan verdi doktor. Tabi tam siyah diyemem ama dişteki o beyazlık gitti. İnşallah geçer. 2 gündür ilacı da veremiyorum. Tam yarısına kadae kullandım.
Annekizcicileri Birbebekkkbircicek seffaf renk olan demır ilacını kullanın içtıkten sonra dıslerını fırcalayın veya su içirin temızlensin ağzı dişleri
Adaoslem Birbebekkkbircicek benimki de aynısı olmuştu. Bıraktıktan 3 ay sonra geçti. İlaç verdikten sonra dişlerini fırçalayın. Siyahlaşmaz
Denizxx Elifffko onu alın bence diye birşey söyleyemezsin ya 😂 sen doktor musun. Benim çocuğumda Akdeniz anemisi var 2 yaşında ve sürekli demir deposu boşalıyor doktor en uygun olanını görüp Ferro yazdı. Dişlerde grileşme yaptı. Bu bilinçsizliktir.
Melsaboz Denizxx ocean degerleri yukseltmiyomus diye okudum bende burdaki bir cok posttan en iyisi doktor karar verir buna bencede
busraalanya Birbebekkkbircicek ilk bebeğimde bilmiyordum sağlık ocağının verdiği de yapıyor oğluma oldu büyüdükçe geçti ama sinir bozucu bir durum . Ocean alabilirsiniz . Ve içtikten sonra ağzını çalkalatın veya su içirin renk değişimi sadece zamanla geçiyor ama ilerlemesin devam etmeyin o ilaca bence