ceylan34 muzicelerim2 benim o haftalarda karnım düşmüştü ertesi gün doğuma alındım, çok dikkatli olun son haftalardasınız rabbim sağlıkla vaktinde doğum nasip etsin.
Gunesnil_23 muzicelerim2 Erken daha canım 37 yada 36 haftalarda düşüyor genelde benim 40 ta düşmüştü 😂
seninbenimlederdinne_ muzicelerim2 Erken gibi canım ama bunu böyle düşünmemek lazım benişin duruşuna göre de değişir
muzicelerim2 Gunesnil_23 doktor erken olabilir demişti zaten 38i görmeye umudum yok baskı hissediyorum yürürken kasıyorum kendimi sanki çocuk düşücek gibi