Kızlar bebeğim tam 2 yaşında. Gün içinde emmeden geçirdiği süre maksimum 5 saat. Ama normalde 2 3 saatte bir emmek istiyor hala. Uykuya emerek geçiyor. Geceleri de 2 3 defa emiyor hala. Ve özellikle sabah uyandığında uyku uyanıklık arası 1 saate yakın emiyor aralıksız. Ben artık kesmek istiyorum ama bu şartlar altında nasıl keserim bilmiyorum. Gözümde çok büyüyor ve zorlanıyorum artık. Konuşarak bitirmekti niyetim ama anlamak istemiyor. Sen artık büyüdün diyorum bebekim ben diyor, meme hastalandı diyorum öpüp iyileşti diyor, süt kötü olmuş artık diyorum hayır mis gibi diyor 😂 bir şeyler sürsem çok düşkün olduğu için çok tepki vermesinden ya da travma olmasından çekiniyorum. Yavaş yavaş da bıraktıramıyorum. Bana bir akıl verin çok düşkün olup uzun süre emziren anneler. Ne zamana kadar emzirdiniz, nasıl bıraktırdınız, rekor kimde? 😂