hunilikurbik Kızlar kontrole gittik aile hekimine değil de hastaneye bebeğim 10 ay 4 günlük (10.20kg) doktor zayıf dedi. Boyu gayet iyi yemesi falan nasıl diye sordu. Bebeğimin iştahı yerinde çok üzüldüm kilosu nasıl sizce
Dondurmalikahve hunilikurbik Uzaktan eğitimle mi mezun olmuş 1 yaş bebek için bile gayet iyi bir kilo bu
asam hunilikurbik lizim 10 ay 10 gunluk ve 8.5 kilo nasil az demis yaa bizim doktorumuz bse demedi hic yrin yine gidicez bakalim
zeysen hunilikurbik vay arkadaş benim kız 1 yaşındayken 8 kiloydu doktor yemesine dikkat et biraz daha demişti okadar yemiyordu çünkü 😅 şimdide 3 ay geçmiş 9 kilo oldu sadece 😅 doktor benim sonuçlarla karıştırmış galiba çünkü seninki baya baya iyi yani
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Benim 3 yaşındaki oğlumun kilosunu görse O zaman, o doktor, beni direkt şikayet edip çocuğu aç bırakmamla hapsi boylatır, yavrumu da çocuk esirgemeye gönderttirir🤣🤣
Usnac1995 hunilikurbik Benimkide 10 aylıkken 10 kiloydu. 1 yaşında 10.500 oldu. 19 aylık 12 kilo ancak var yok yani. Çok duruyor kilo alımı ya, ya da bizde böyle oldu Yani sizinki gayettt normal
Nil2022 hunilikurbik kızım 1 yaşında 12,5 kiloydu tam. Boyu çok uzun olduğu için kilolu değil kısa olsa tombul bebek derdim ama diyordu doktorlar. Burdan yola çıkarak 10 ayda bebeğinizin kilosu tam ideal bence.
Bayancorek hunilikurbik bence kilosu gayet iyi hatta fazla bile takılmayın kafası karıştı herhalde yorgunluktan 🫠
Minel-inannesi hunilikurbik o doktor daha allahtan ne istiyomus acaba? Dogum kilosuna gore konsuyo desem bi nebze ama bebekler hareketli oyle ilk aylardaki gibi 1kilo 1kilo almiyolar artık her ay.
AfAs Programin cok guzel uygulamasi var. Her ay cocugun ne kadar kilo boy vs olmasi gerektigini yaziyor. Kiloya takmayin derim benim bir kizim 14 diger 12 var yok ama bir kere olsun daha antibiotik almadi zayif olan buda ayri bir mevzu. Kilosu yerinde olan iki kere antibiotiklik oldu. İkizlerim 21 aylik ideal kiloda ikiside. Doktounuz ne olsun istiyor anlamadim. Benim o aylrda kizim 11.300 ve suanda 14 kilo yani normal hersey.
ymc516_ 10aylikken tam9.700du doktor kilosunun gayet iyi oldgunu hatta 11 12 aylık bebeklere eşit olduğunu söyledi. Sizin doktor neyse göre soylemis bence gayet iyi kilosu sorun yok
hsenamt hunilikurbik ilk yılını tamamlayınca doğum kilosunun 3 katına ulaşması lazım. yani 2.7*3 = 8100 gr olması lazım minimum. sizin bebeğiniz 10 aylıkken 10.20 kg geliyor. bence kilosu çok çok iyi