niloya94 Bebeğim 23 günlük kilo alımı az olduğunu düşünüyorum .Doktor normal diyor 3270 doğum yaptım 3500 şuan.Çok da kilo kaybetmemişti ilk hafta.Sütümü sağınca 80-90 cc civarı geliyor.Sütüm mü az yaramıyor mu.Ne yapabilirim