Oğlum 11 aylık olmak üzere. Çok hareketli bir bebek ve her şeyden çok çabuk sıkılıyor . Bütün gün evde neyle oyalayacağımı şaşırıyorum. Büyük sorular kitabı var içine bakalım diyorum hayvanların seslerini taklit ediyorum 3 dakikadan fazla oyalanmıyor , oyuncaklar alıyoruz onlarla oyun kurup dikkatini çekmeye çalışıyorum çok kısa süre ilgileniyor . Geçen gün bir etkinlik gördüm, borcamın içine oyuncakları koyup üzerini streçle kapatıyorsun çocuk içinden oyuncakları çıkarmaya çalışıyor . Almaya çalıştı çalıştı alamayınca sıkıldı sinirlendi . Artık sürekli yetemediğimi düşünmekten bıktım.Bakıyorum instagramda anneler çeşit çeşit etkinlikler yapıyor çocuklar oynuyor öğreniyor bizim günlerimiz hep sıradan geçiyor . sürekli mızıldanıyor ben oyalamaya çalışıyorum yediriyorum uyutuyorum böyle böyle akşam oluyor . Bir tek benim oğlum mu böyle . Siz neler yapıyorsunuz nasıl vakit geçiriyorsunuz?