Ecekusu Kızım bir buçuk yaşında kontorle götürdüm doktor yüksek dedi glikoz 102 çıktı açken kan verdik normal mi acaba
livanurvealpinannesi61 Ecekusu e nabız dan baktınız mı değer kaç olmalı bizim 100 e yakın çıkmıştı doktor normal demişti
Ecekusu Şeker konusunda pek bir bilgim yok bilen varsa diye sormak istedim birde eczacı arkadaşım var o da sınır da dedi