Eşimin geçen ay başlayan polen alerjisi hala devam ediyor geçen sene bir ilaç bir burun spreyi yeterli oluyordu ama bu sene arılarımız var onlarda polenle haşır neşir olduğu için hergun de bakmak zorunda olduğu için bu sene iyice başka boyuta taşındı alerjisi geceleri burnu tıkanık uyumuyor dortlere kadar kulağı boğazı kaşınıyor tıkalı olduğu için sümkürüp siliyor oda kanıyor artık bir ay oldu hayattan bezdi ne ilaç ne burun spreyi hiç bisey işe yaramıyor Ankarada Bi bölüm buldu alerji için bir iğne varmış üç yıl geçerliliği varmış sanırım onu yaptıricak inşallah o işe yarar ama var mı bunun çözümü şöyle yapsa birazda olsa rahatlar dediğiniz bisey