yuhumgeliy cerrahi çekim olduysa dikiş atılmış olması gerekiyor, o zaman da bu kadar kanama olmaz. Kustum demişsiniz ya muhtemelen o esnada orada oluşması gereken ve yara yerini iyileştirecek olan pıhtı yerinden oynamıştır, ya da tampon değiştirmişsiniz ya o esnada pıhtı oynamış olabilir, o zaman da kanama devam eder ve iyileşme de zor olur. Kan sulandırıcı ilaç kullanıyor musunuz, sigara içiyor musunuz, tükürdünüz mü, gargara yaptınız mı vs , bunlar doktorunuzun değerlendireceği şeyler. Eğer sızıntı şeklinde değil de fazla bir kanamanız varsa doktora başvurun gerekirse yara yerine kanama durdurucu ajan koyabilir uygun görürse, ama normal olup olmadığına ancak doktorunuz karar verir. Çünkü çekim sonrası 1-2 gün sızıntı şeklinde kanama genelde normal kabul edilir .