Gakkoyenge Ayda başladık alerji doktorumuz başlattı 6 ay 17 günlük tadımları bile yapamadık asla sevmiyor çay kaşığının ucu bile yemiyor evet şu an tadım ayı doyum değil ama onu bile yapmıyor var mı tavsiyeniz? Çatalla eziyorum blender kullanmadım
adel18 Gakkoyenge alerjik bebekler de yeme sorunu yaşanıyormuş maalesef bizde haftaya başlayacağız inşallah severek yer tavsiyem stres olmayın acele etmeyin biz stres oldukça onlar anlıyorlar
Preens Ben de beşinci ayda başladım ilk dediğin gibi çatalla yazıyordum yemedi ondan sonra robottan geçmeye başladım o bir tatlı kaşığı bile olsa geçtim Belki pütürlü geliyordur diye kabul etmiyordur