Sblatc Vicco nun siyah olanını kullandık biz, çok rahattı. Giyip çıkarması, ayağındayken falan rahat kullanışlıydı. Benim oğlumun ayağı tombik ve her ayakkabıyı kullanamıyoruz, üst kısmı sıkıyor genelde ama bunu rahat kullanmıştık. Ön beyaz kısımları tabi çabuk kirleniyor ama bizim üstü siyah olduğu için keten kısmını bilemiyorum.