Merhaba sevgili anneler 15 aylık oğlum sürekli arabaların tekerlekleri ile oynuyor evde bisikleti dışarı çıkardığımızda bebek arabasından inip onu kendi ittiriyo tekerleri ile oynamak istiyor markete gidince ordaki market arabaları ile oynamak istiyor bu acaba bir takıntı mi yoksa farklı bir şey mi anlamadm benzer durumu yaşayan var mı bide aşırı sinirli ve öfkelenir elinden zararli bir eşya vs almak istedigimizde sinirlenir bazen kafasını yere yada kapıya vurur yada kulaklarıni çeker neden böyle bir tavır sergiliyor acaba Bilgi verirseniz sevinirim.