Pembebeyzmavi normalde sabah 8 de kalkardı 11 de uyur 1 saat 3 te uyurdu 1 saat 9 da gece uykusuna geçerdi şimdi gece 2 de kalkıp 5 te yatınca kalkamıyor kendim erken kaldırmayı denedim huzursuzlanıp ağlıyo yemez içmez gece uykusu bozulunca sabah kalkış saati de gecikiyor gün içinde 3,4 saatten fazla dayanamıyor uykusuz sürekli ağlama moduna geçiyo 3 gün önce öğlen 1 de yatırdım 2 de kalktı direndim uyutmadım 2. Uykuyu akşam 7 den sonra hep ağladı 9 da yatırmaya çalıştım uyutmadım 11.30 da uyudu uykusu kartlaştı gece 2 de yine kalktı anlayamıyorum gün içinde 2 uyku da gece aynı tek uyku da aynı. Yani gündüz 3 ten 9 a kadar mümkün değil uyumadan durmaz 6,7 de başlar sürekli ağlamaya huysıiuzlanmaya