gulsentt ben yaptım kızım 20 günlüktü bol bol emiyordu uyuyordu. Arka koltuğa oto koltuğu koyun zaten küçük oldukları için uzun emiyorlar yoruluyorlar. Yolun yarısı kucakta yarısı koltukta çok rahat geçti. Bol bol emzirin 🌸 beni profilimde linçleyenler oldu 20 günlük bebekle yolculuk mu yapılır diye ben o ara o psikolojiye girdim kötü hissettim ama şimdi geriye dönüp bakıyorum da en rahat zamanımmış. Mayısta iki aylık oluyor o zaman da tatile gideceğim. Yürüyene kadar en rahat zamanları hiç korkmayın