senemtemur Bebeğim bugün tam 4 aylık bende hep pamuk ve su ile sildim ıslak mendil hiç kullanmadım ama attım geçeyim diyorum önerdiğiniz kullandığınız ıslak mendiller var mı ? Kaç aydır kullanıyorsunuz ?
usenmedimyaptimbirvelet senemtemur molfix izotonik kullanıyodum o baya iyiydi baby turcoya geçtim idare eder ama kullanmayada devam ederim
sencokbiliyon Molfix izotonik sulu mavi olan. Ama çok zamlanmış. Baby turco zeytinyağlı Trendyolda indirimde şuan 12li paket. 230 lira mı ne ona geçeceğim.
BarlasinAnnesi-91 İlk 6 ay kendim ıslak mendil yaptım ekgıdaya geçtiğimiz andan itibaren de ayına uygun üni baby kullanmaya başladım çok memnunum çok şükür ne alerji yaptı ne de pişik..
Deletedmom104 Önce molfix izotonik sulu yeşil ve mavi paketi kullandım Sonra baktım 12 tanesi 700 olmuş, vermeye elim gitmedi sleepy kullanmaya başladım bambulu mambulu güzel yumuşak
neanladinyurdagull senemtemur 5 buçuk aylık kızım baby turco doğadan kullanıyorum 4 yaşında oğlum onada onu kullanıyorum
churchil senemtemur ebebek in kendi markasının zeytinyağlısı var bir de Uni baby nin alıyorum parfümsüz hepsi.
ecedurucbkc senemtemur 8 aylık hala pamuk ve su kullanıyorum daha sağlıklı. Ebebekin kendi markasının zeytinyağlı ıslak mendili var 3 paket her paket 50li 41tlydi en son. Yemek yedikten sonra da onu kullanıyorum yeni başladım onu kullanmaya ama beğendim yumuşak ve kokusu hafif. Bundan önce sleepy yenidoğan sarı paketli kullanıyodum.
ikievlat senemtemur bence 12 li falan almaktansa burda yazılanları teker teker alın hangisini beğenirseniz ona devam edin ben uni baby aile de kullandığım oldu sleppy bitince baby turco kullandığımda kızımda çok şükür doğduğundan bu yana bir defa ishal hariç pişik olduğunu görmedim🌸(20 aylık olucaz)
Papatya-eylul88 senemtemur babay turco kullaniyorum bitsin asla almicam bidaha pişik falan yapmadı cok sukur ama son 20 30 tanesi falan aşırı sulu elimde sıkıyorum kirli bezine öyle kullanıyorum şapur supur su akiyor bildiginiz